Stacjonarna konferencja Nauczycieli przedmiotów przyrodniczych w Krakowie

8-10 marca 2024 r. Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych zaprasza wszystkich aktywnych Nauczycieli na wyjątkowy 31 zjazd! Wydarzenie pełne będzie aktywności związanych z metodyką nauczania, nowościami w dydaktyce, praktycznymi radami, planowaniem i wykonywaniem doświadczeń. Całość dopełni piękno Krakowa i dodatkowe  atrakcje “okołonaukowe”.

Program konferencji

Organizatorzy zastrzegają możliwość zmian w planie. Z pewnością nie zmieni się godzina rozpoczęcia oraz zakończenia zjazdu.

Prowadzący

Sylwetki Prowadzących

Warsztaty i postery

I sesja warsztatowa (sobota 14:30 - 16:00)

  1. Po liściu do drzewa – dr Anna Zubek – Zielony, płaski, owalny… Mały lub duży. Iloma słowami potrafisz opisać liść? Czy wiesz, że może być na przykład siedzący? Na tych warsztatach poznasz wszystkie cechy liści, których używa się do ich botanicznego opisu i identyfikacji. Nauczysz się też jak rozpoznawać krajowe drzewa i krzewy na podstawie liści. Na warsztatach będziemy pracować z wyjątkowym, autorskim kluczem do oznaczania gatunków, zrobionym z prawdziwych liści.
  2. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i nowoczesne technologie w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – praktyczne wskazówki Pana Belfra – Dawid Łasiński – Celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z różnorodnymi metodami aktywizującymi uczniów, w których kluczową rolę odgrywają nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    – poznają i nauczą się wykorzystywać bezpłatne narzędzia oparte o technologię sztucznej inteligencji (AI),
    – jak przygotować i przeprowadzić interaktywny quiz,
    – jak w szybki i sprawny sposób zbierać informacje zwrotne od uczniów.

  3. Kreatywne karty pracy – Justyna Pawełek

    – Czy to zadanie będzie na ocenę?
    – Nie. Mam dla Ciebie coś znacznie lepszego.
    Podczas warsztatów z Panią Atomówką zaprezentowane zostaną karty pracy, których rozwiązywanie angażuje uczniów. Uczestnicy wspólnie wykonają nonogram w formacie XXL i znajdą odpowiedzi na intrygujące pytania. Nie zabraknie również kultowego sudoku, zabawy z tangramem, a także tajemniczego jaja Kolumba. A to wszystko nasycone chemią!

  4. Proste i efektowne doświadczenia na lekcje fizyki i zajęcia dodatkowe – Monika Kokosza – Podczas zajęć uczestnicy wykonają doświadczenia wykorzystując proste i niedrogie przyrządy. Poznają ciekawe pomysły na małe projekty i pikniki naukowe. Warsztat oparty na założeniach metod badawczych takich jak IBSE i konstruktywizm.
  5. Dostosowania, czyli co? – Magdalena Leczkowska – W czasie warsztatu uczestnicy pogłębią swoje rozumienie, czym jest dostosowywanie wymagań edukacyjnych i kogo dotyczy. Przeanalizujemy sensowne i bezsensowne praktyki szkolne oraz zbudujemy bank praktycznych dostosowań do użytku własnego. Omówimy także obowiązki nauczycieli związane z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego i opiniami z poradni psychologiczno-pedagogicznych.
  6. Herbata z Albertem Einsteinem – Magdalena Jasińska – Zajęcia interdyscyplinarne, których tematem przewodnim będzie herbata. Punktem wyjścia będzie paradoks liści herbaty zauważony przez słynnego fizyka. Następnie uczestnicy warsztatów zostaną zaproszeni do węchowego herbacianego memory oraz wykonają serię barwnych doświadczeń. Nie zabraknie też malowania herbatą oraz ciekawostek historycznych związanych z
    tym napojem.
  7. PEAR DECK sposób na interaktywną prezentację – Renata Sidoruk-Sołoducha – Rozpocznij prezentację, a uczniowie dołączą do Twojej sesji z dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową. W miarę przeglądania slajdów uczniowie będą proszeni o udzielenie odpowiedzi na pytania. Odpowiedzi uczniów można wyświetlać anonimowo na projektorze w klasie. Projektuj wspaniałe slajdy i angażuj swoją klasę. Na tym polega siła Pear Deck. Teraz dzięki dodatkowi Pear Deck do prezentacji Google możesz dodać magię ocen kształtujących i interaktywnych pytań do swoich prezentacji. Proponowany warsztat pokaże narzędzie do interaktywnych lekcji. Na konkretnych przykładach uczestnicy poznają zastosowanie aplikacji Pear Deck w zaplanowaniu i przygotowaniu własnej lekcji.
  8. Nie samymi sketchnotkami człowiek żyje – czyli jak ożywić uczniowskie zeszyty cz.2 – Anna Żertka – Podczas warsztatów uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą działania nielinearnych notatek. Podczas praktycznego warsztatu stworzą własne stemple edukacyjne, które z powodzeniem można wykorzystać na lekcjach przedmiotów przyrodniczych, ale także na lekcjach wychowawczych. Uczestnicy zobaczą jak w kilku krokach zrobić plakat edukacyjny i jak rozplanować rozłożenie treści na posterze lub karcie pracy.
  9. Wykorzystanie gier na lekcjach przedmiotów ścisłych – pomysły i inspiracje – dr Weronika Andrzejewska – Podczas warsztatów zaproponowane zostaną różne rodzaje gier o uniwersalnej mechanice, które można wykorzystać jako narzędzia edukacyjne. Uczestnicy wcielą się w rolę Designerów-Projektantów, którzy wspólnie wykreują własne pomoce dydaktyczne. Stworzymy wspólnie podchody naukowe, a następnie przeniesiemy się do świata gier analogowych.
  10. Indianie, dzwony i muzyka na szkle – dr Dagmara Sokołowska – Uczestnicy warsztatów wcielą się w rolę uczniów uczestniczących w lekcji na temat fizyki instrumentów muzycznych. Moduł ma na celu zapoznanie uczniów się z metodą IBL (Inquiry-Based Learning, czyli metoda odkrywania przez dociekanie) na dwóch podpoziomach dociekania kierowanego (guided inquiry). Zajęcia rozpoczną się od burzy mózgów prowadzonej metodą budowania historii na podstawie wcześniejszej wiedzy i doświadczeń życiowych (storyline), mającej na celu stworzenia dla każdego ucznia przestrzeni do zmotywowanego zaangażowania się w lekcję. Podczas wykonywania eksperymentów nauczyciele zapoznają się z różnymi aspektami dotyczącymi gry na instrumentach oraz kalibracji niestandardowych instrumentów, takich jak: łyżki, butelki i kieliszki. Pomiary będą wykonywane przy użyciu narzędzi ICT, tj. aplikacji (np. Spectroid, Phyphox), dostępnych w telefonach komórkowych typu smartfon. Po zajęciach nauczyciele otrzymają dostęp do materiałów źródłowych.

II sesja warsztatowa (sobota 16:10 - 17:40)

  1. Animacja poklatkowa dla przyrodników – Agnieszka Halicka – Uczestnicy warsztatów poznają tajniki animacji poklatkowej oraz przygotują własne materiały przyrodnicze na swoich smartfonach. Spotkanie to będzie okazją nie tylko do nabycia nowych umiejętności i poznania ciekawej, intuicyjnej aplikacji do wykorzystania na zajęciach, ale także do dobrej zabawy w gronie nauczycieli z pasją.
    Nie jest wymagana żadna wcześniejsza wiedza na temat animacji poklatkowej. Aplikację będziemy instalować na smartfonach na początku zajęć.
  2. Bananowe DNA – dr Anna Zubek – DNA – czy można je zobaczyć gołym okiem? A zjeść? Na warsztatach poznasz nie tylko profesjonalne techniki ekstrakcji DNA stosowane w laboratorium badań molekularnych ale też proste domowe sposoby na izolację DNA roślinnego, którą można powtórzyć w klasie czy w domu. Przy okazji poznasz zastosowanie badań genetycznych w medycynie, nauce, kryminalistyce i życiu codziennym.
  3. Dydaktyczne aspekty cyfrowych pomiarów w doświadczeniach przyrodniczych na lekcjach – Tomasz Sobiepan – Warsztat z doświadczeniami dla wszystkich, którzy mają lub chcieliby mieć czujniki cyfrowe w swoich pracowniach. Tematyka zajęć będzie się koncertować wokół umiejętności kluczowych i przedmiotowych, które można rozwijać dzięki takim urządzeniom. Poruszone zostaną także aspekty praktyczne: jak pokonywać ewentualne trudności podczas rozpoczynania pracy tą metodą oraz jak zdobyć pieniądze na czujniki PASCO.
  4. Wykorzystanie gier na lekcjach przedmiotów ścisłych – pomysły i inspiracje – dr Weronika Andrzejewska – Podczas warsztatów zaproponowane zostaną różne rodzaje gier o uniwersalnej mechanice, które można wykorzystać jako narzędzia edukacyjne. Uczestnicy wcielą się w rolę Designerów-Projektantów, którzy wspólnie wykreują własne pomoce dydaktyczne. Stworzymy wspólnie podchody naukowe, a następnie przeniesiemy się do świata gier analogowych.
  5. Nie samymi sketchnotkami człowiek żyje – czyli jak ożywić uczniowskie zeszyty cz.2 – Anna Żertka – Podczas warsztatów uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą działania nielinearnych notatek. Podczas praktycznego warsztatu stworzą własne stemple edukacyjne, które z powodzeniem można wykorzystać na lekcjach przedmiotów przyrodniczych, ale także na lekcjach wychowawczych. Uczestnicy zobaczą jak w kilku krokach zrobić plakat edukacyjny i jak rozplanować rozłożenie treści na posterze lub karcie pracy.
  6. Nauczanie poprzez granie – Justyna Pawełek – Warsztaty prowadzone przez Panią Atomówkę to sposób nauki chemii, wykorzystujący emocje i przeżycia towarzyszące grom. Podczas zajęć nauczyciele będą mieli okazję m.in. odbyć podróż dookoła gęstości, zmierzyć się w konkursie online na Mistrza Pierwiastków, a także odkryją, jak wypić ciepłą kawę podczas lekcji, na której uczniowie z zaangażowaniem powtarzają materiał z całego działu.
  7. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i nowoczesne technologie w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – praktyczne wskazówki Pana Belfra – Dawid Łasiński – Celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z różnorodnymi metodami aktywizującymi uczniów, w których kluczową rolę odgrywają nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    – poznają i nauczą się wykorzystywać bezpłatne narzędzia oparte o technologię sztucznej inteligencji (AI),
    – jak przygotować i przeprowadzić interaktywny quiz,
    – jak w szybki i sprawny sposób zbierać informacje zwrotne od uczniów. (ten sam warsztat odbywa się w I sesji).

  8. Dostosowania, czyli co? – Magdalena Leczkowska – W czasie warsztatu uczestnicy pogłębią swoje rozumienie, czym jest dostosowywanie wymagań edukacyjnych i kogo dotyczy. Przeanalizujemy sensowne i bezsensowne praktyki szkolne oraz zbudujemy bank praktycznych dostosowań do użytku własnego. Omówimy także obowiązki nauczycieli związane z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego i opiniami z poradni psychologiczno-pedagogicznych.

  9. Po liściu do drzewa – dr Anna Zubek – Zielony, płaski, owalny… Mały lub duży. Iloma słowami potrafisz opisać liść? Czy wiesz, że może być na przykład siedzący? Na tych warsztatach poznasz wszystkie cechy liści, których używa się do ich botanicznego opisu i identyfikacji. Nauczysz się też jak rozpoznawać krajowe drzewa i krzewy na podstawie liści. Na warsztatach będziemy pracować z wyjątkowym, autorskim kluczem do oznaczania gatunków, zrobionym z prawdziwych liści.

III sesja warsztatowa (sobota 17:50 - 19:20)

  1. Co się tyczy gleby – dr Bartłomiej Kajdas – Kapusta czerwona lubi gleby żyzne, niezbyt ciężkie, ale zatrzymujące wilgoć, o pH w przedziale 6,5-7. Czerwona kapusta jest ważnym składnikiem kuchni śląskiej i podstawą do zbudowania laboratorium we własnej kuchni. W trakcie warsztatów zostaniemy na chwilę kuchennymi naukowcami, wyprodukujemy kapuścianą tęczę oraz porównamy właściwości gleb występujących wokół Centrum Edukacji Przyrodniczej UJ.
  2. PEAR DECK sposób na interaktywną prezentację – Renata Sidoruk-Sołoducha – Rozpocznij prezentację, a uczniowie dołączą do Twojej sesji z dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową. W miarę przeglądania slajdów uczniowie będą proszeni o udzielenie odpowiedzi na pytania. Odpowiedzi uczniów można wyświetlać anonimowo na projektorze w klasie. Projektuj wspaniałe slajdy i angażuj swoją klasę. Na tym polega siła Pear Deck. Teraz dzięki dodatkowi Pear Deck do prezentacji Google możesz dodać magię ocen kształtujących i interaktywnych pytań do swoich prezentacji. Proponowany warsztat pokaże narzędzie do interaktywnych lekcji. Na konkretnych przykładach uczestnicy poznają zastosowanie aplikacji Pear Deck w zaplanowaniu i przygotowaniu własnej lekcji.
  3. Doktora Różyckiego pragnienie – poznać skały w najbliższym terenie – dr Jakub Sypniewski
    Drogie Geografki i Drodzy Geografowie!
    Kto przybędzie ten się przekona,
    czy dr Różycki skały pokona.
    Skały są w klasie czwartej i w siódmej wracają,
    W rozpoznawania głównie się treści z podstawy objawiają.
    Jeśli obok szkoły piaskownica stawa,
    To już gotowa pierwsza zabawa.
    Skałami się pobawisz, klasę czwartą pobudzisz,
    Dasz im trochę piachu, sam rączek nie pobrudzisz.
    Starsi wobec Ciebie mają większe wymagania,
    Gliną ich ubrudzisz, ławka będzie do zmywania.
    Ucieszą się zatem duzi i mali,
    Że ich Pan lub Pani ze skał się doskonali.
  4. Kalkulatory mydlane. Stwórz przepis na mydło – bazę maseczki dla swojego rodzaju skóry – dr Anna Opalska – W trakcie warsztatów uczestnicy będą pracować na własnym sprzęcie komputerowym (laptop, tablet), nauczą się korzystać z kalkulatorów mydlanych dostępnych w sieci. Uczestnicy nauczą się formułować receptę na mydło, poznają wpływ wybranych tłuszczów na właściwości mydła, stworzą własny przepis na mydło oraz zrobią na bazie mydła potasowego maseczkę do twarzy.
  5. Luźna lekcja z edukacyjnymi elementami – Justyna Pawełek – Czy możemy zrobić luźną lekcję? Jak najbardziej! Z edukacyjnym tłem. Podczas warsztatów opowiem o swoich sposobach na przemycania edukacyjnych niuansów w formie wyjątkowo atrakcyjnej dla uczniów. Zagramy również grę karcianą na motywach mafii z ekologią w tle (EkoPolis), a każdy uczestnik otrzyma swoją talię, w którą z przyjemnością będzie mógł zagrać z uczniami lub przyjaciółmi.
  6. Game Based Learning – wykorzystanie gier w nauczaniu biologii i chemii – Agnieszka Kołodziejska, Kamila Koczorowska – Czasy gdy nauka odbywała się wyłącznie za pomocą podręczników już dawno minęły. Podczas warsztatów zaprezentujemy różne pomysły na gry, które można wykorzystać na lekcjach biologii i chemii, aby zaangażować uczniów i ułatwić osiągnięcie celu edukacyjnego. Uczestnicy wcielą się w rolę testerów gier (cyfrowych, karcianych, słownych, indywidualnie oraz w zespole) i wspólnie wybiorą te, które wywołują najwięcej emocji i najbardziej angażują w proces uczenia się.
  7. Bananowe DNA – dr Anna Zubek – DNA – czy można je zobaczyć gołym okiem? A zjeść? Na warsztatach poznasz nie tylko profesjonalne techniki ekstrakcji DNA stosowane w laboratorium badań molekularnych ale też proste domowe sposoby na izolację DNA roślinnego, którą można powtórzyć w klasie czy w domu. Przy okazji poznasz zastosowanie badań genetycznych w medycynie, nauce, kryminalistyce i życiu codziennym.

IV sesja warsztatowa (niedziela 10:00 - 11:30)

  1. Indianie, dzwony i muzyka na szkle – dr Dagmara Sokołowska – Uczestnicy warsztatów wcielą się w rolę uczniów uczestniczących w lekcji na temat fizyki instrumentów muzycznych. Moduł ma na celu zapoznanie uczniów się z metodą IBL (Inquiry-Based Learning, czyli metoda odkrywania przez dociekanie) na dwóch podpoziomach dociekania kierowanego (guided inquiry). Zajęcia rozpoczną się od burzy mózgów prowadzonej metodą budowania historii na podstawie wcześniejszej wiedzy i doświadczeń życiowych (storyline), mającej na celu stworzenia dla każdego ucznia przestrzeni do zmotywowanego zaangażowania się w lekcję. Podczas wykonywania eksperymentów nauczyciele zapoznają się z różnymi aspektami dotyczącymi gry na instrumentach oraz kalibracji niestandardowych instrumentów, takich jak: łyżki, butelki i kieliszki. Pomiary będą wykonywane przy użyciu narzędzi ICT, tj. aplikacji (np. Spectroid, Phyphox), dostępnych w telefonach komórkowych typu smartfon. Po zajęciach nauczyciele otrzymają dostęp do materiałów źródłowych.
  2. Wyjście w teren – strata czasu czy okazja do realizacji podstawy programowej? – dr Magdalena Jarzębowska – Zajęcia terenowe są potrzebne uczniom, choćby ze względu na deficyt kontaktu z naturą czy rozbudzanie miłości do przyrody. Ale są też często postrzegane jako strata czasu i przeszkoda w realizacji podstawy programowej. Czy musi tak być zastanowimy się zarówno w odniesieniu do uczniów młodszych i starszych. Na praktycznych przykładach sprawdzimy czy można prosto i niemal bezkosztowo pogodzić to, co według nas musimy zrealizować z radością odkrywania świata wokół nas. Na warsztaty zapraszam szczególnie osoby, które czują się niepewnie w terenie.
  3. Warsztaty geograficzne – dr Radosław Uliszak – Uczniowie korzystają z map elektronicznych jako konsumenci – głównie w postaci nawigacji. Wielu z nich z powodzeniem może być także twórcą wielu treści, zdobywając przy okazji nowe umiejętności przydatne we współczesnym świecie oraz może i na rynku racy. Dajmy im taką szansę.
  4. Game Based Learning – wykorzystanie gier w nauczaniu geografii i przyrody – Kamila Koczorowska, Agnieszka Kołodziejska – Czasy gdy nauka odbywała się wyłącznie za pomocą podręczników już dawno minęły. Podczas warsztatów zaprezentujemy różne pomysły na gry, które można wykorzystać na lekcjach geografii i przyrody, aby zaangażować uczniów i ułatwić osiągnięcie celu edukacyjnego. Uczestnicy wcielą się w rolę testerów gier (cyfrowych, karcianych, słownych, indywidualnie oraz w zespole) i wspólnie wybiorą te, które wywołują najwięcej emocji i najbardziej angażują w proces uczenia się.
  5. Chlor, brom, jod – mamy kłopot? – Piotr Wróblewski, Łukasz Sporny – Zapraszamy Nauczycieli chemii na zajęcia warsztatowe poświęcone niektórym pierwiastkom 17 grupy UOP oraz ich związkom chemicznym. Podczas spotkania uczestnicy własnoręcznie przeprowadzą doświadczenia w technice chemii w małej skali. Postaramy się przedstawić kilka prostych trików, pomagających w walce z nieprzyjemnymi zapachami – tak bezpośrednio związanymi z właściwościami tych niemetali.
  6. Nauka w grze – czyli o gamifikacji słów kilka – Anna Mucha – Czy wiesz, jak stworzyć zabawny, angażujący i satysfakcjonujący scenariusz edukacyjny, który sprawi, że uczniowie będą czekać na każdą lekcje z niecierpliwością? Czy wiesz czym jest gamifikacja, której elementy możesz wykorzystać na swoich lekcjach? Stań się częścią doświadczenia edukacyjnego, aby swoim uczniom pomóc osiągnąć zakładane cele. Zachęty takie jak nagrody, odznaki, punkty, nowe poziomy czy zadania specjalne zapewniają uczniom zewnętrzną motywację do angażowania się w treści, jednocześnie pozwalając na przyswajanie wiedzy. Dowiedz się, jak wykorzystać elementy gry na swoich zajęciach, aby zwiększyć zaangażowanie uczniów, czy sprawić, że żmudne zadania stają się przyjemniejsze. Na warsztatach dowiesz się po co tabele wyników, odznaki, paski postępu i wciągająca fabuła gry. Będziesz mieć okazję na poznanie gotowych gier, które wykorzystasz w swojej pracy.

    Gamifikacja lub grywalizacja – to świadome i celowe wykorzystanie mechanizmów stosowanych przy projektowaniu gier w celu aktywizowania, motywowania wybranej grupy uczestników. Gamifikacja w edukacji zakłada wykorzystanie jednego lub kilku elementów gry w procesie nauki i postrzegana jest jako zbiór strategii, taktyk i produktów, których zastosowanie pozwala na osiągnięcie celów edukacyjnych.

  7. Dydaktyczne aspekty cyfrowych pomiarów w doświadczeniach przyrodniczych na lekcjach – Tomasz Sobiepan – Warsztat z doświadczeniami dla wszystkich, którzy mają lub chcieliby mieć czujniki cyfrowe w swoich pracowniach. Tematyka zajęć będzie się koncertować wokół umiejętności kluczowych i przedmiotowych, które można rozwijać dzięki takim urządzeniom. Poruszone zostaną także aspekty praktyczne: jak pokonywać ewentualne trudności podczas rozpoczynania pracy tą metodą oraz jak zdobyć pieniądze na czujniki PASCO.

Zajęcia "FLiP - przyrodnik XXI wieku w smartfonie!"

niedziela wspólne dla wszystkich Uczestników – niedziela 12:00 – 13:30

Zapraszamy wszystkich Nauczycieli przedmiotów przyrodniczych do poznania atutów nowoczesnej edukacji cyfrowej. Zajęcia prowadzone będą od zera (zaczniemy od zainstalowania aplikacji na telefon komórkowy). Zaprezentujemy kilka możliwości zastosowania platformy Microsoft FLiP w codziennej pracy dydaktycznej oraz przećwiczymy korzystanie z niej na lekcjach chemii, przyrody, biologii, geografii i fizyki. Postaramy się również połączyć doświadczenia wykonywanie w czasie rzeczywistym z ich cyfrową dokumentacją.
Uwaga: do ćwiczeń wymagany jest telefon komórkowy.

Postery

W czasie konferencji będzie możliwość prezentacji posterów formatu A1 oraz podzielenia się swoją wiedzą z innymi. Jedna osoba może przedstawić jeden poster. Aby zgłosić poster prosimy przesłać abstrakt zgodnie z podaną formatką na adres urszula.komarnicka@psnpp.org.pl do 28 lutego 2024.

Wzór formatki abstraktu – kliknij, żeby otworzyć

Zapisy i ceny

Członkowie PSNPP:

  • rejestracja do 15.12.2023 r. – 550 zł
  • rejestracja od 16.12.2023 r. do 31.12.2023 r. – 600 zł
  • rejestracja od 01.01.2024 r. do 14.02.2024 r. – 700 zł
  • rejestracja od 15.02.2024 r. do 01.03.2024 r. – 800 zł

Pozostali Uczestnicy:

  • rejestracja do 15.12.2023 r. – 600 zł
  • rejestracja od 16.12.2023 r. do 31.12.2023 r. – 650 zł
  • rejestracja od 01.01.2024 r. do 14.02.2024 r. – 750 zł
  • rejestracja od 15.02.2024 r. do 01.03.2024 r. – 850 zł

ceny końcowe zawierają – pełne uczestnictwo w zjeździe, wyżywienie wymienione w programie, uczestnictwo w atrakcjach, certyfikat

ceny końcowe nie zawierają – kosztów dojazdu i powrotu, noclegów

Czy wiesz, że szkoła może pokryć Twój udział w konferencji? Przygotowaliśmy częściowo wypełniony wniosek do dyrekcji – wystarczy kliknąć napis – pobierz wniosek

Rejestrację uważa się za wiążącą dopiero po dokonaniu opłaty.

Miejsce konferencji

Wydział Chemii UJ, ul. Gronostajowa 2, 30-387 Kraków

Noclegi i dojazd

Noclegi i dojazd zarówno w wyborze oraz w kwestii finansowej leży po stronie uczestnika, zachęcamy, aby wybrać według własnych preferencji miejsce noclegu korzystając np. z www.booking.com

Poniżej podajemy listę miejsc, gdzie można nocować korzystając ze zniżki PSNPP:

PSNPP nie pośredniczy w organizacji noclegu.

Miejsce w samym centrum Krakowa:

Miejsca bliżej Kampusu UJ:

Partnerzy edukacyjni

Wszystkie instutucje i firmy, dla których los edukacji jest ważny zapraszamy do współpracy. W tym miejscu umieścimy Państwa logo. Prosimy o kontakt mailowy.

Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam certyfikat?

Tak!

Kontakt z organizatorami

Zapraszamy Państwa do kontaktu! Jeśli nie udzieliliśmy odpowiedzi na pytania poprosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Polskie Stowarzyszenie
Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych

ul. Gronostajowa 2,
30-387 KRAKÓW, POLSKA

tel. +48 12 686 25 87, +48504176626

KRS 0000212202, NIP 5261746847, REGON 01064060200000
Email: psnpp@psnpp.org.pl

Nr konta bankowego: 95 1140 2004 0000 3102 7935 5791

 

Spotkajmy się w Krakowie! 

Z wyrazami szacunku

dr Karol Dudek-Różycki przewodniczący PSNPP

Współorganizatorzy

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Centrum Chemii w Małej Skali